Friday, August 8, 2014

၀ါေခါင္လျပည့္ ေမတၱာအခါေတာ္ေန႕

 

၀ါေခါင္လျပည့္ ေမတၱာအခါေတာ္ေန႕

ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားလက္ထက္ေတာ္အခါက ရဟန္းေတာ္ငါးရာတို႕သည္ ျမတ္စြာဘုရားထံမွ ကမၼဌာန္းတရားမ်ားကိုအသီးသီးယူေဆာင္ၿပီး ေတာအုပ္တခုမွာ ၀ါဆို၊ ၀ါကပ္ျခင္းျပဳေတာ္မူၾကပါသည္။ ရဟန္းေတာ္မ်ား၏ ျမင့္ျမတ္လွေသာသီလတန္ခိုးေၾကာင့္ ေနရာဖယ္ေပးရေသာ နတ္အခ်ိဳ႕မွာ ရဟန္းေတာ္မ်ားေတာအုပ္တြင္းမေနႏိုင္ေအာင္ေၾကာက္စရာေကာင္းေသာ အာ႐ံုမ်ား(ဥပမာ - အစြယ္တကားကားႏွင့္ဘီလူးႀကီးပံုမ်ား၊တေစၦ၊ သရဲပံုမ်ား၊ ေအာ့အန္ခ်င္စရာေကာင္း
ေလာက္ေသာအပုပ္နံ႕မ်ား) အာ႐ံုအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ေျခာက္လန္႕ၾကပါသည္။ ရဟန္းေတာ္မ်ားသည္

အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာအာ႐ံုမ်ားျမင္ၾကၿပီး ကမၼဌာန္းတရားကို ေျဖာင့္ေအာင္ႏွလံုးမသြင္းႏိုင္ၾကဘဲ
 စိတ္ဓါတ္မ်ားေျခာက္ျခားၿပီး ၀ါတြင္းကာလမွာပင္ ျမတ္စြာဘုရား႐ွိရာ သာ၀တၳိျပည္၊
 ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္ကိုျပန္သြားၾကပါသည္။ ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားက " ခ်စ္သား
ရဟန္းတို႕၊ ေမတၱာတရားပြါးမ်ားၿပီး ကမၼဌာန္းတရားကို အားထုတ္ၾကပါ။ ေမတၱာလက္နက္ကို ယူေဆာင္ၿပီးေတာအုပ္သို႕ျပန္သြားၾကပါ " ဟု တိုက္တြန္းေတာ္မူခဲ့ပါသည္။

 ေမတၱာသုတ္ေဒသနာေတာ္ကိုလည္း ေဟာၾကားေပးေတာ္မူလိုက္ပါသည္။
 ေမတၱာသုတ္ေဒသနာေတာ္အား ေဟာၾကားေတာ္မူေသာေန႕မွာ ၀ါေခါင္လျပည့္ေန႕ ျဖစ္ပါသည္။ 
ရဟန္းေတာ္မ်ားသည္ ျမတ္စြာဘုရား၏ စကားေတာ္အတိုင္း နတ္၊ ျဗဟၼာမ်ားအား ေမတၱာပို႕ၿပီး တရားအားထုတ္ေသာအခါရဟန္းေတာ္မ်ား၏ ေမတၱာမ်ားေၾကာင့္ နတ္၊ ျဗဟၼာမ်ားသည္ ခ်စ္ခင္လာၾကၿပီး အရင္လိုမေျခာက္လွန္႔ေတာ့ဘဲ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာေနၾကပါေတာ့သည္။ ရဟန္းေတာ္ငါးရာတို႕လည္း ၀ါေခါင္လအတြင္း ေတာအုပ္ထဲမွာပင္ဒုတိယ၀ါကပ္ေတာ္မူၾကၿပီး ေမတၱာတရားမ်ားကိုပြါးမ်ားရင္း ၀ိပႆနာတရားေတာ္မ်ားကိုဆက္လက္အားထုတ္ေတာ္မူၾကပါသည္။ ရဟန္းေတာ္ငါးရာတို႕သည္လည္း
 ၀ါမကၽြတ္မီအခ်ိန္တြင္ပင္ ကိေလသာ၊ အာသေ၀ါတရားမ်ား ကုန္ခမ္းေသာ ရဟႏာၱအ႐ွင္ျမတ္မ်ား
 ျဖစ္ေတာ္မူၾကပါသည္။ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားသည္ ရဟန္းေတာ္ငါးရာတရားအားထုတ္ေသာအခါ စိတ္ခ်မ္းခ်မ္းသာသာသျဖင့္တရားအား ထုတ္ႏိုင္ၾကေစရန္ ေမတၱာသုတ္ေဒသနာေတာ္ျမတ္အား ၀ါတြင္းကာလ ၀ါေခါင္လျပည့္ေန႕တြင္ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ျခင္းကိုအေၾကာင္းျပဳၿပီး ၀ါေခါင္လျပည့္ေန႕အား
 ေမတၱာအခါေတာ္ေန႕အျဖစ္ အထိမ္းအမွတ္ျပဳလုပ္ရျခင္းျဖစ္ပါသည္။ 

ေမတၱသုတ္ေတာ္လာ ေမတၱာပြါးနည္း (၁၁) နည္း

 
(၁) လံုးစံုမ်ားစြာ၊ သတၱ၀ါ၊ ခ်မ္းသာကိုယ္၊ စိတ္ၿမဲပါေစ။
      ဥပဒ္ရန္ေဘး၊ ကင္းစင္ေ၀း၊ ၿငိမ္းေအးၾကပါေစ။
(၂) ေၾကာက္တတ္, မေၾကာက္တတ္၊ ႏွစ္ရပ္မ်ားစြာ၊ သတၱ၀ါ၊ ခ်မ္းသာကိုယ္၊ စိတ္ၿမဲပါေစ။
      ဥပဒ္ရန္ေဘး၊ ကင္းစင္ေ၀း၊ ၿငိမ္းေအးၾကပါေစ။
(၃) ျမင္အပ္, မျမင္အပ္၊ ႏွစ္ရပ္မ်ားစြာ၊ သတၱ၀ါ၊ ခ်မ္းသာကိုယ္၊ စိတ္ၿမဲပါေစ။
      ဥပဒ္ရန္ေဘး၊ ကင္းစင္ေ၀း၊ ၿငိမ္းေအးၾကပါေစ။
(၄) ေ၀းေန, နီးေန၊ ႏွစ္ေထြမ်ားစြာ၊ သတၱ၀ါ၊ ခ်မ္းသာကိုယ္၊ စိတ္ၿမဲပါေစ။
      ဥပဒ္ရန္ေဘး၊ ကင္းစင္ေ၀း၊ ၿငိမ္းေအးၾကပါေစ။
(၅) ဘ၀ဇာတ္ဆံုး, မဆံုးမ်ားစြာ၊ သတၱ၀ါ၊ ခ်မ္းသာကိုယ္၊ စိတ္ၿမဲပါေစ။
      ဥပဒ္ရန္ေဘး၊ ကင္းစင္ေ၀း၊ ၿငိမ္းေအးၾကပါေစ။
(၆) ႐ွည္, တို, အလတ္၊ သံုးရပ္ခႏၶာ၊ သတၱ၀ါ၊ ခ်မ္းသာကိုယ္၊ စိတ္ၿမဲပါေစ။
      ဥပဒ္ရန္ေဘး၊ ကင္းစင္ေ၀း၊ ၿငိမ္းေအးၾကပါေစ။
(၇) ႀကီး, ငယ္, အလတ္၊ သံုးရပ္ခႏၶာ၊ သတၱ၀ါ၊ ခ်မ္းသာကိုယ္၊ စိတ္ၿမဲပါေစ။
      ဥပဒ္ရန္ေဘး၊ ကင္းစင္ေ၀း၊ ၿငိမ္းေအးၾကပါေစ။
(၈) ဆူ, ႀကံဳ, အလတ္၊ သံုးရပ္ခႏၶာ၊ သတၱ၀ါ၊ ခ်မ္းသာကိုယ္၊ စိတ္ၿမဲပါေစ။
      ဥပဒ္ရန္ေဘး၊ ကင္းစင္ေ၀း၊ ၿငိမ္းေအးၾကပါေစ။
(၉) လူအခ်င္းခ်င္း၊ လွည့္ပတ္ျခင္း၊ ကင္း႐ွင္းၾကပါေစ။
(၁၀) အထင္ေသးျခင္း၊ အခ်င္းခ်င္း၊ ကင္း႐ွင္းၾကပါေစ။
(၁၁)ဆင္းရဲလိုျခင္း၊ အခ်င္းခ်င္း၊ ကင္း႐ွင္းၾကပါေစ။

  ေမတၱာပို႕သမႈ အက်ိဳး (၁၁) ပါး

 
(၁) ခ်မ္းသာစြာ အိပ္ရျခင္း၊
(၂) ခ်မ္းသာစြာ ႏိုးရျခင္း၊
(၃) မေကာင္းအိပ္မက္ မျမင္မက္ရျခင္း၊
(၄) လူတို႕ ခ်စ္ခင္ႏွစ္သက္ျခင္း၊
(၅) နတ္တို႕ ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးျခင္း၊

(၆) နတ္တို႕ ေစာင့္ေ႐ွာက္ျခင္း၊
(၇) မီး, အဆိပ္, လက္နက္ မသင့္ႏိုင္ျခင္း၊
(၈) စိတ္လ်င္ျမန္စြာ တည္ၾကည္ျခင္း၊
(၉) မ်က္ႏွာ႐ုပ္အဆင္း ၾကည္လင္႐ႊင္ျပျခင္း၊ 
( ၁၀) မေတြေ၀ဘဲ ေသရျခင္း၊
(၁၁) ေသေသာအခါ ျဗဟၼာျပည္သို႕ လားရျခင္း။

ေဆာင္ပုဒ္။        ။ အိပ္, ႏိုး, ခ်မ္းသာ၊ ေကာင္းစြာအိပ္မက္၊ ခ်စ္လ်က္ လူနတ္၊                                                                          
                         ေစာင့္လက္နက္မ်ား၊ မီး, ဆိပ္, ဓါးတို႕၊ ေ႐ွာင္႐ွားကိုယ္မွာ၊
                         လ်င္စြာစိတ္တည္၊ ႐ႊင္ၾကည္မ်က္ႏွာ၊ ေသခါမေတြ၊ လားေလျဗဟၼာ၊                                     
                        ဆယ့္တစ္ျဖာသည္၊ ေမတၱာပြါးမႈ  အက်ိဳးတည္း။
                        တစ္ေန႕သံုးခါ၊ အိုးတစ္ရာျဖင့္၊ ခ်က္ကာထမင္း၊ ေကၽြးေမြးျခင္းထက္၊                                                                                  
                        မယြင္းစင္စစ္၊ ႏို႕တစ္ၫွစ္စာ၊ ႀကိမ္သံုးခါမွ်၊                       
                     ေမတၱာပြါးမ်ား၊ က်ိဳးႀကီးမားသည္၊ ဘုရားျမတ္စြာ  မိန္႕ခြန္းတည္း။ 

    

ေ ျခ ရ ာ ေ ဖ် ာ က္ ျမ ႀကိဳ း ၾက ာ ၊ မင္းညြန္႔လိႈင္

 

ေ ျခ ရ ာ ေ ဖ် ာ က္  ျမ ႀကိဳ း ၾကာ


ေဝးခဲ႔ၿပီ
ဒါေပမယ္႔နီးေနဆဲ။

အတိတ္ေတြကို
တိပ္ေခြလိုျပန္ရစ္
အသစ္ အသစ္ ျဖစ္ျဖစ္ေနတယ္ ။

ေဒဝီေရ ေဒဝီေရ
ေၾကမြေနတဲ႔ တစ္ျခမ္းပဲ႔ႏွလုံးသားေအာက္ေျခက
တမ္းတသံစဥ္ေတြ ။

အခ်စ္မေဟာင္းေသး
စစ္ေတာင္းနံေဘးက
စိမ္းလန္းေအးျမ ေဖာ္ေဝးရြာမွာ
ဗဟုဇန အလွကိုရွာ
နာက်င္စြာၾကင္နာတတ္သူ ။

ျမေရာင္နဲ႔ေရခ်ိဳး
ရိုးမထမ္းပိုးတန္းက ပန္းရိုင္းပြင့္သစ္
ရင္ႏွစ္ရုန္းထ
သူစိမ္းတရံစာေတြ မနာလိုေအာင္ခ်စ္ျပသူ ။

တခါတခါ
ရတုဘုရင္ရဲ႕အင္ပါယာမွာ
ဒါမွမဟုတ္ ငါ့အုတ္တြင္းမွာ
သီခ်င္းေတြနဲ႔လက္ဖက္ရည္ဆိုင္
ေခတ္ၿပိဳင္ယဥ္ေက်းမႈ
ထုထည္အဟုန္ႀကီးမား
တပ္မက္တုန္ခါခံစားသူ ။

ေဝေမွာင္အုံ႔ပ်
ညေတြကိုေျခြခ်ဖို႔
ရင္ကြဲမတတ္ အရုဏ္ကိုငတ္မြတ္သူ ။

ပန္းႏုေရာင္အို ေႏြဦးကို
ေဂ်-ဖူးခ်စ္နည္းတူ
သူလည္းေစာင့္လင့္ႀကိဳေမာခဲ႔ ။

ခု သူဘယ္မွာလဲ
တစ္ဝက္ေၾကကြဲ တစ္ဝက္ရဲရင့္
ႏွင္းဆီပြင့္ေတြေၾကြတဲ႔ည
မွန္းဆရင္ခုန္ သိုက္ၿမံဳေဝးတဲ႔ငွက္တစ္ေကာင္ရယ္ ။

ရာဘင္ျဒာေတေလငွက္ မဟုတ္
ခရမ္းျပာဝီရငွက္ ဟုတ္တယ္ ။

ေလဆန္လမ္းထဲ
ျမားတန္းလန္းနဲ႔ပ်ံသန္းရဲ
အေရွ႕ဘက္အစိမ္းေရာင္မွာဝဲ
သက္ရင့္ေကာင္းကင္ကိုခြဲ
စြဲၿမဲယုံၾကည္ေနဆဲေလ။

ညေပါင္းမ်ားစြာ
ငါသူ႔ကိုေတြး ေဆြးတဲ႔အခါ
ဆာလံအမွတ္(၁၂၆) အေခါက္ေခါက္ဖတ္မိတယ္ ။

"မ်က္ရည္က်လ်က္ႀကဲရန္မ်ိဳးေစ႔ကို
ေဆာင္၍ထြက္သြားေသာသူသည္
ေကာက္လိႈင္းမၽားကိုေဆာင္လ်က္
ရႊင္လန္းေသာစိတ္ႏွင့္အမွန္ျပန္လာလိမ္႔မည္။"

ခင္ဝမ္းရဲ႕
လြမ္းဘြယ္႔မိုးဦးေရဆန္
မနက္ျဖန္ သို႔မဟုတ္ ဘယ္ေသာခါ ။         ။


                                          မင္းညြန္႔လိႈင္
                              ေရႊသမင္ စက္တဘၤာ ၁၉၉၄

ေမတၱာ အခါေတာ္ေန႔


ေမတၲာအခါေတာ္ေန

********************
ျမတ္ဗုဒၶလက္ထပ္က ရဟန္းေတာ္၅၀၀တို႔သည္
ျမတ္စြာဘုရားထံမွ ကမၼ႒ာန္းတရားအားထုတ္နည္းမ်ား
နာယူမွတ္သားၿပီး ဟိမဝႏၲာႏွင့္ တစ္စပ္တည္း လူသူမနီး ေတာႀကီးမ်က္မည္းထဲ၌ ေနလ်က္ တရားအားထုတ္ေနၾကသည္။
ထိုရဟန္းေတာ္မ်ားသည္ "ေလာကီနယ္မွထြက္ၿပီး ေလာကုတၲရာသက္သက္ လုပ္ေနသူမ်ားျဖစ္သည္"ဟု ယူဆကာ
ပတ္ဝန္းက်င္ကိုသတိမထားပဲ ဝိပႆနာသက္သက္သာ အားထုတ္ေနၾကသည္။
"ေမတၲာလည္းျပဳ"
ဟူေသာ ရဟန္းဝတၲရား သတိမထားမိၾကေပ။
ထိုရဟန္းေတာ္တို႔၏ သီလတန္ခိုးေၾကာင့္ မေကာင္းဆိုးဝါးမ်ားသည္ ထိုရဟန္းေတာ္တို႔၏ အနီးအနား၌ မေနႏိုင္ၾက။ သူတို႔ကေလးငယ္မ်ားေခၚယူၿပီး တစ္ျခားေနရာသို႔ သြားေရာက္ေနထိုင္ၾကရသည္။ ရဟန္းေတာ္မ်ားျပန္ႏိုးျပန္ႏိုး ေစာင့္ဆိုင္းေနေသာ္လည္း ျပန္မည့္အရိပ္အေယာင္မေတြ႔ၾကရ
ဝါလည္းဆိုသြားၿပီ။ဝါမကြ်တ္မခ်င္း ျပန္ၾကမည္မဟုတ္။
ထိုေနရာပတ္ဝန္းက်င္၌ သူတို႔ရွိေနသျဖင့္ မေကာင္းဆိုးဝါးမ်ားလည္း ကိုယ့္ေနရာကိုယ္မျပန္ရဲၾကေခ်။
ထို႔ေၾကာင့္ မေကာင္းဆိုးဝါးမ်ားက
သူတို႔စြမ္းႏိုင္သေလာက္ မေကာင္းေသာ အဆင္း-အသံ-အနံ႔-တို႔ျဖင့္ ဒုကၡေပးၾကေလသည္။ရဟန္းတို႔လည္း အအိပ္ပ်က္အစားပ်က္ က်န္းမာေရးခ်ဳိ႕တဲ့ၿပီး
တရားေကာင္းေကာင္း
အားမထုတ္ႏိုင္ၾက ။
ရည္မွန္းသည့္အတိုင္းတရားထူးမရၾက။
ထို႔ေၾကာင့္ယင္းေနရာတြင္ဆက္မေနပဲ
ျမတ္ဗုဒၶထံျပန္သြားၾကေလသည္။
ျမတ္ဗုဒၶကထိုရဟန္းေတာ္မ်ားအတြက္
ထိုေနရာသည္သာအသင့္ေလ်ာ္ဆံုး
ျဖစ္သည့္အတြက္ ရဟန္းေတာ္မ်ားအဆင္ေျပေအာင္
ေမတၲာပြားနည္းႏွင့္တကြ ဤဝါေခါင္လျပည့္ေန႔၌ ေမတၲာသုတ္ေတာ္ကို
ေဟာၾကားခဲ့ေလသည္။
"ေမတၲာပါေသာႏႈတ္သံ
ေမတၲာပါေသာဝစီကံ "ျဖင့္လည္း
ေမတၲာသုတ္ေတာ္ကို ရြတ္ဆိုျခင္း
ေမတၲာပို႔ျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ၾကသည္။
ေမတၲာပါေသာအၾကည့္အရႈ
အေနအထိုင္-အျပဳအမူ -စေသာ
ကိုယ္အမူအရာတိုင္းမွာလည္း ေမတၲာကာယကံျဖင့္ ျပဳမူေဆာင္ရြက္ၾကသည္။
""ေမတၲာသည္ အလ်ားအနံမရွိေသာ္လည္း အသြားအျပန္ေတာ့ရွိသည္"'
ဆိုသည့္အတိုင္း ေမတၲာစိတ္ဓာတ္ရိုက္ခက္မႈေၾကာင့္ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးဖြယ္ေကာင္းေသာ
ကိုယ္ႏႈတ္အမူအယာမ်ားကို ျမင္ရေသာ
မေကာင္းဆိုးဝါးမ်ားသည္ စိတ္ဓာတ္ႏူးညံ့သြားၿပီး ရဟန္းေတာ္တို႔ကို
ဆီးႀကိဳၾကသည္။
ရဟန္းေတာ္တို႔အနီး
ေနထိုင္သြားႏိုင္ၾကသည္။

""ေမတၲာေကာင္းမွာ ရန္တကာ
ပယ္ခြာ ေရခ်မ္းအိုး""
(သုတရတနာဆံုးမစာ)

ထိုရဟန္းေတာ္မ်ားသည္ ပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္ လိုက္ေလ်ာညီေထြရွိသြားသျဖင့္ တရားအားထုတ္ႏိုင္ၾကသည္။
မၾကာမီ အာသေဝါကုန္ခမ္း ရဟန္းကိစၥၿပီးေျမာက္သြားၾကသည္။
ထိုရဟန္းေတာ္မ်ားပင္ ပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္မကင္းႏိုင္လ်ွင္
မည္သူမဆို ဘယ္ေနရာမွာေနေန
ပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္ လိုက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္ရန္ တာဝန္ကိုယ္စီရွိသည္ကိုလည္းေကာင္း
ရွိသည့္တာဝန္ေက်ပြန္ဖို႔ လိုအပ္ေၾကာင္းကိုလည္းေကာင္း
ဤေမတၲာအခါေတာ္ေန႔ကညႊန္ျပေနသည္။ လူ႔ေလာကႀကီးအတြက္ ပတ္ဝန္းက်င္ ေျခာက္မ်ဳိးခြဲျခားၿပီး
သိဂၤ ါလသုတ္၌ ျမတ္စြာဘုရားေဟာၾကားခဲ့သည္။
ယင္းတို႔မွာ
"""၁။မိဘႏွင့္သား
၂။မယားႏွင့္လင္
၃။အရွင္ႏွင့္ကြ်န္
၄။ေထရ္မြန္ႏွင့္ဒကာ
၅။မိတ္သဟာႏွင့္
၆။ဆရာ တပည့္
တည့္တည့္မခြ်တ္ က်င့္ဝတ္စုံလင္
ျဖဴသန္႔စင္မူ ရွင္လည္းမေကြ
ေသလည္းမကြာ။"''(သဂၤဇာဆရာေတာ္)

ဤေမတၱာသုတ္ ကိုၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္
ေမတၲာသည္ မေနာကံျဖစ္ေသာ္လည္း
ေမတၲာစိတ္ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ
ကိုယ္ -ႏႈတ္ -အမူအရာ -စိတၲဇရုပ္ ေမတၲာကာယကံ -ေမတၲာဝစီကံ ေပၚလြင္ေအာင္ျပဳမူ ေဆာင္ရြက္ဖို႔လိုေၾကာင္း နားလည္ရေပမည္။
®®®®®®®®®®®®®®®®®®®
®®®®®®®®®®®®®®®®®®®

တစ္ခါတုန္းက ငါးရာသံဃာ
ျမတ္စြာထံပါး တရားျမတ္နာယူ
ၿမိဳင္မဟာထဲ ႂကြခ်ီလွမ္း၍
ဟိမဝႏၲာ ေရႊျပည္အေဝး
ထားအပ္စိတ္ျဖင့္ ျမတ္တရားကို
ေန႔ ညဥ့္မျပတ္ ပြားမ်ားအပ္လည္း
တရားထူးျမတ္ မရေလပဲ
ခႏၶာအဆင္း ႀကံဳလွီျခင္းႏွင့္
သမာဓိတရား မရွိျငားေပ။
မေကာင္းမႈမ်ား ေႏွာင့္ယွက္ေလ၏။
ထို႔ေနာက္ေသာအခါ ငါးရာသံဃာ
ၿမိဳင္မဟာမွ ႂကြခ်ီလွမ္း၍
ႀကိဳးစားမရ ဘာဝနာအလုပ္ကို
ဗုဒၶထံပါး ေလ်ွာက္ထားေခ်ေသာ္
ျမတ္စြာဗုဒၶ ထုတ္ကာေဟာသည္
ေမတၲသုတၱန္ ေဒသနာအမွန္ကို
နာၿပီးခဏ ျပန္ကာႂကြသည္
ဓမၼတဖန္ အားထုတ္ျပန္ဖို႔
ယခင္ကစ ၿမိဳင္မဟာသို႔
ဝနသည္ကား သပၸါယဟု
ျမတ္ဗုဒၶက ဆိုေသာေၾကာင့္တည္း။
တန္ခူးမွစ တေပါင္းတိုင္ေအာင္
ဆယ့္ႏွစ္လအတြင္း ရႊင္ေပ်ာ္ေမြ႔ဖြယ္
ျပဳေလေသာေၾကာင့္ လျမတ္ဝါေခါင္
တနည္းမွတ္ဖြယ္ ထူးျခားျဖစ္ရပ္ အာရံုမွတ္လ်က္ လျမတ္ဟုလည္း
သတ္မွတ္ေခၚမည္ ခါေတာ္လျပည့္
မွတ္ေလ့ ေမတၲသုတၲန္ေဟာသည္တည္း။
®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®

ဗုဒၶသာသနံ စိရံတိ႒တု
ဗုဒၶသာသနံ စိရံတိ႒တု
ဗုဒၶသာသနံ စိရံတိ႒တု

                                       ဓမၼဘက္ေတာ္သား ဧရာဝတီ
          https://www.facebook.com/buddhasonlu?fref=nf မွကူးသည္ ။