Sunday, February 28, 2016

က်ြန္ေတာ့္ဇနီး ယေန႔ညေျပာျပပါေသာ ကဗ်ာ -ေမာင္သက္ၿငိမ္



ကြ်န္ေတာ္႔ဇနီး _________________

ယေန႔ညေျပာျပပါေသာကဗ်ာ____________

ရွင္နဲ႔ေပါင္းလာတာႏွစ္အစိတ္ရွိျပီ
ရွင္႔သားအႀကီးေကာင္ဘြဲ႕ရေတာ႔မယ္
ရွင္႔သားအိမ္ေထာင္ရက္သားျပဳေတာ႔မယ္
ရွင္႔သားအငယ္ကအခုမွ ခုႏွစ္တန္းေလ
ရွင္ေသလုိ႔မျဖစ္ေသးဘူး
ရွင္ေထာင္ထဲေရာက္ေတာ႔ က်မမွာဖတ္သီဖတ္သီ
ရွင္႔အတြက္ေသာကမ်ားလွျပီ
ရွင္ဟာ အခုထိ ဆင္နဲ႔ျခင္မကြဲေသးဘူး  ။

က်မရွင္႔ကုိခ်စ္တယ္
က်မရွင္႔ဘဝထဲဝင္ေတာ႔ အေဖမ်က္ရည္က်တယ္
က်မရွင္႔ကုိမဆုံးရႈံးခ်င္ဘူး
က်မနဲ႔ရွင္ေနာင္ဘဝေတြ႕ခ်င္သား
က်မရွင္႔ထက္အသက္ႀကီးသူျဖစ္ခ်င္တယ္
ရွင္႔ကုိနားဝင္ေအာင္ဆုံးမခ်င္လုိ႔  ။

ေနမင္းႀကီးက တံခါးေခါက္ရင္
ရွင္ေနထြက္တာျမင္ရပါေစမယ္  ။

လမင္းႀကီးကျပံဳးျပရင္
က်မတို႔အတူျပံဳးမယ္ေနာ္  ။

 ေမာင္သက္ၿငိမ္

No comments:

Post a Comment