Tuesday, March 8, 2016

အ ေ မ႔ ထံ - တမ်ိဳးနီ


အ ေ မ႔ ထံ

_____________________________

တိမ္ေတြက ေလေတြရဲ႕ ေစရာ လြင့္ေနရတာပဲ
က်ေနာ္ တိမ္ မျဖစ္ခ်င္ဘူး အေမ
ကမၻာေျမရဲ႕ အပူေတြကို စုပ္ယူ
သူ႔ကိုယ္သူ ေျခာက္ေသြ႕ပစ္တဲ့ သစ္႐ြက္ကေလး
က်ေနာ္ ျဖစ္ခ်င္တယ္ ။
ပင္အပ္ႏွစ္ေခ်ာင္းဆုံရာ
လူျဖစ္လာတဲ့ က်ေနာ္က
ဘာကို တပ္မက္ရမယ္
ေနဝင္ခ်ိန္ဆိုတဲ့ ေတးေတြနဲ႔
ဟိုး ေဝးေဝးဆီ ပ်ံသန္းတဲ့ ငွက္ကေလး
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို လမ္းႀကံဳ ပါးလိုက္ပါရဲ႕
မပူပါနဲ႔ အေမ ။
တဖက္က ေခ်ာင္းေကာ ေကာေနရင္
တဖက္က ေရျပင္အရုပ္ေရးသူ က်ေနာ္က
လူ႔ဘဝကို
သေရကြင္းလို ဆြဲဆန္႔ ထားရတယ္
ေႂကြက် သြားတဲ့ သစ္႐ြက္ကေလးပဲျဖစ္ခ်င္တယ္ အေမ
လႊတ္ခ် လိုက္ရမယ့္ သေရကြင္းဟာ
က်ေနာ္ မျဖစ္ပါရေစနဲ႔ ။
မပူပါနဲ႔ အေမ
က်ေနာ့္အပူ ႏွစ္ဆ
အေမ့ အေပၚပူေနမွာ
က်ေနာ္ စိတ္ပူတယ္ ။       ။

တမ်ိဳးနီ



No comments:

Post a Comment