Thursday, October 10, 2019

က်ေနာ့္စက္ဘီး - အနီ

📝 က် ေ န ာ့္ စ က္ ဘီ း 📝
________________________ အ နီ

သူ႔အသံ ကလင္ကလင္ဟာ
က်ေနာ္ျပန္မေလ်ွာက္ႏိုင္ေတာ့မယ့္လမ္းလား။

သူ႔ျခင္းကေလးထဲကက်ေနာ့္လြယ္အိတ္ဟာ
က်ေနာ္ျပန္မျမင္ႏိုင္ေတာ့တဲ့႐ွဳခင္းလား။

လယ္ကြင္းေတြကိုက်ေနာ္ျဖတ္ခဲ့။
ေျမနီလမ္းၾကမ္းကိုက်ေနာ္ျဖတ္ခဲ့။
ကားေတြၾကားက်ေနာ္ျဖတ္ခဲ့။
အားလံုးကိုျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ၿပီးမွ
ျမစ္ေတြကိုျဖတ္ရတဲ့အခါ...
ပင္လယ္ကိုျဖတ္ရတဲ့အခါ...
သမုဒၵရာကိုျဖတ္ရတဲ့အခါ...
က်ေနာ္သူ႔ကိုအယံုအၾကည္မဲ့လာတာ..
သူ႔မွာခြန္အားမ႐ွိေတာ့ဘူးလို႔ထင္ခဲ့တာ...
အေဖ့ထင္းရံုထဲျဖစ္သလိုထားခဲ့တာ။ ။

ေဟာဒီေလလိွဳင္းေတြထဲကေန
က်ေနာ္ဖမ္းဆုပ္မိထားတဲ့အသံေတြအမ်ားႀကီး႐ွိတယ္။
ဝမ္းသာအားရလက္ဝါးကိုျဖန္႔ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ
သူ႔အသံဟာပါမလာဘူး။
ဝမ္းနည္းရံုပါပဲ..
က်ေနာ္သူ႔ကိုဖုန္းဆက္မရဘူးေလ။။

အ နီ





No comments:

Post a Comment